csütörtök, július 11, 2013

5. fejezet

Érzelmek, fájdalmak...

 Sziasztok!! Itt az új rész!! Bocsi a késésért csak hímlős lettem :( és egész nap az ágyat nyomom :((. De lehet, hogy jobban lennék pár komitól!! :DDNem hosszúde azért, Jó olvasást! A komizzásért és a feliratkozásért nem harapok!! :DDAmúgy ha ez a blog tetsztik akk valószínűleg ez is fog. A barátnőmmel írjuk közösen. Nézzetek be, komizatok és iratkozatok fel. :*
http://vampirelovestor.blogspot.hu/

Louis szemszöge*
-Ezt akartad???-álltam neki anyának.
-Te is ellenem vagy???
-Nem!! De melleted sem vagyok!!
-Ezt meg hogy értsem???
-Úgy hogy most menjel és soha többet ide be ne tedd a lábát. Zoet pedig békén hagyod!! Ha megláttlak a közelébe nem állok jót magamért!
-Ezt vegyem fenyegetésnek??
-Vedd aminek akarod!! Tudod merre van az ajtó!!! Szia Anyu!
Szerencsére rögtön elment. Szeretem anyát de amit Zoeval művelt az..... az nem anyához illő.
-Jól vagy???-kérdezte Harry.
-Igen!!
-Niall, mit mondtál Zoenak míg fent voltatok??
-Csak beszélgettünk!!
-Mindegy! Minden esetre köszönöm, hogy felmentél hozzá és megnyugtattad. Tartozom neked eggyel.-Mivel elment a kedvem az egésztől így felmentem és lefeküdtem aludni.
Harry szemszöge*
-Mi van veled haver. Mióta kijöttetek Zoeval mosolyogsz, mint a vadalma. Csak nem meg volt?
-Hülye vagy?? Nem nem volt meg, de.....
-De mi?? Beszélj már!!
-Lesmároltam.
-Mi??-ahogye ezt kimondta, mintha egy kést szúrtak volna a szívembe. Nem értetem mi ez az érzés. Mintha az életemnek vége lenne, azthiszem ez a SZERELEM. Nem az nem lehet. Nem lehetek szerelmes Zoeba.
-Megjöttem!-hallottam Zoe hangját az ajtóból - Sziasztok! Ti még fent?? Louis?
-Elment aludni.
-Értem!
-Na én lépek! Sziasztok, jóéjszakát!
-Szia Niall neked is. Harry!! Mért nézzel így rám?
-Tényleg csókóloztál Niallel?
-Ezt honnan tudod??
-Tehát igaz?
-Igen! De.... Niall.
-Igen! De én is megyek aludni! Szia.-és nyomtam egy puszit a homlokára.
Mikor a szobámba voltam leültem az ágyamra és akaratlanul is sírni kezdtem.
Zoe szájából még rosszab volt halani. Nem hiszem el tényleg szeretem. Nem tudom mikor, hogyan, de bele szeretem. A gondolkozásomat kopogás zavarta meg.
-Harry? Zoe vagyok! Be jöhetek??
-Igen persze- gyorsan próbáltam letörölni a könnnyeimet.
-Te sírtál?
-Nem!
-Harry mi a baj?-a kezét a kezemre tette, mintha egy angyal fogná a kezemet. A szívem hevesebben vert. Csak mond meg neki, hogy szereted és kész.-Zoe be kell valanom valamit.
-Mit?
-Sziasztok fiatalok.-jött be Louis a szobámba.
-Te nem alszol??
-Nem akartam csak maghalottam, hogy megjöttél. Haver mi a baj??
-Semmi.-még se mondhatam azt, hogy beleszeretm a hugodba. Most határoztam el nem mondom el neki. Csak akkor, ha nem jön össze Niallel.
-Jó! Most már én is megyek aludni, mert hulla vagyok. Harry holnap még mi beszélünk. Jó éjt. Nyomtam az arcára egy puszit.-Jó éjt bátyus!
-Héé... Harry kap puszit én meg ne? Milyen eljárás ez? Kérem szépen!
-Zoe féle eljárás. Puszi!

4 megjegyzés:

  1. Ma találtam a blogod de már imádom! Nagyon várom a kövi részt! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi!!! Ha jó kedvem lesz lehet, hogy szerda körül felrakom a kövit. :DD

    VálaszTörlés
  3. Én már rég találtam ezt a blogot..de így imádom..xD :P Ügyes vagy Vicky..<3...:* Jóóó lettt

    VálaszTörlés