vasárnap, július 21, 2013

6. fejezet 1/2

Város nézzés Harryvel...

Heyoooo!!! :))) Bocsi a késésért csak elégé elfoglalt voltam mostanság. Na mind1 köszönöm a komikat. Jó olvasást, és újra várom a komikat... :*

Harry szemszöge*
Mikor reggel felébredtem kavarogtam bennem az érzések, gondolatok. Ha öszinte akarok lenni nem is aludtam sokat egy folytábban Zoen járt az agyam, ha el is aludtam akkor is vele álmodtam.
-Hahó álomszuszék!-megfordultam és Zoe jött be egy tálcával.
-Ezt nem a fiúknak szokás csinálni??
-Oké akkor kiveszem.
-Ne... És pontosan miért is kapom?
-Mert tegnap elég rossz paszban voltál és szeretném ha ma boldog lennél. És én segítek ebben. Az első lépés edd meg ezt utána pedig el jösz velem.
-Hova?
-Város nézésre. Már 3 napja itt vagyok és még nem láttam Londont. A Plazakon és a mozin kivül. Na elkísérsz??-nézett rám boci szemekkel.
-Persze!
-Szupi! Na egyél én addig keresek neked ruhát.
-Oké!
Zoe egy fekete nadrágot vett ki, egy fehér trikóval és a kockás ingemmel. Na és persze a fehér Converse tornacipőmet.
-Gyerünk Styles!! Talpra!! Menj zuhanyoz le, addig én kiviszem a tálcát.
Mikor Zoe kiment elkezdtem le vetközni a piszimet az ágyra dobtam és bementem a fürdőszobába. Beálltam  a zuhany alá és megnyitottam a zuhanyt.
Zoe szemszöge*
-Harry zuhanyzol még??
-Igen!! Miért?
-És még a zuhany alatt vagy ugye?
-Igen!
-Akkor még ne szálj ki, hadd menjek be a fürdőbe és hadd vigyem be a kendődet, mert kint hagytad.
-Oké!
Benyitotam a fürdőbe szerencsére Harry még a zuhany alatt volt alíg, hogy letettem a kendőt, észre vettem, hogy elkenődött a sminkem így megálltam a tükör előtt megigazítani. Az ajtó bezárodott, Harry pedig biztos azt hitte, hogy már kimentem. Így kilépett a zuhanyból ott állt mellettem egy szál semmibe.
-Te még bent vagy?
-Mint láttod!!-fordultam el.-Ott van a kendő csavard magad köré, lent meg várlak.
-Oké!!
Gyorsan kimentem Harry szobájából, még mielőtt még kínosabbá válna a helyzet. Mondjuk ez is elég kínos volt, az biztos! Ahogy a konyhába értem a csajok már ott vártak.
-Sziasztok !!-pusziltam és öleltem meg őket-Hát ti???
-Megyünk plazazni nem jösz veleünk??-tette fel a kérdést Hayley.
-Szeretnék, de ma város nézésre megyek Harryvel.
-Harryvel??-kérdezte meglepő hangon Hayley.
-Igen.
-Értem!!



















-Most mi van??
-Semmi.
-Hayley!! Mi bajod van??
-Semmi csak te és Harry kettesben...
-Várost nézzünk!! Érted?? És amúgy is csak barátok vagyunk.
-Még!! Na mi mentünk puszi Louis. Szia Zoe!! Majd mesélj.
-Mehetünk.-szaladt le a lépcsőn Harry.
-Hova is mnetek??-bújt ki az újság mögül Louis.
-Város nézésre.
-És mért nem engem kértél megm, hogy mutassam meg a várost??
-Mivel Harryvel kell együtt laknom és nem inditotunk túl jól gondoltam össze ismerkedhetnénk még jobban, hogy ne szívjuk egymás vérrét folyton.
-Oké, de ne legyetek sokáig.
-Oké!
-És merre akarsz elöszőr menni??-kérdezte Harry miközben ment a kocsija felé.
-Elöszőr is gyalog megyünk, másodszor Mindig is meg akartam nézzni  a Ning Bent.
-Oké! Akkor eköszőr oda megyünk, de az eléggé messze van ide és kocsival könnyebb lenne.
-Oké!! Akkor magamba megyek. Ott találkozunk.
-Zoe! Oké menjünk gyalog.
-Láttod, mindig elérem amit akarok.-sugtam a fülébe ahogy húztam elfele a fejemet egymás szemébe néztünk. Az ajkaink csupán pár centire voltak egymástól. Nem tudom mi ütött belém, de megcsókoltam.
 

4 megjegyzés: