péntek, június 28, 2013

4.fejezet
Mindenek vége!!! Vagy... még sem??
 
Sziasztok!! :DD Meghoztam a kövi részt!! Egyre több az oldalmegjelenítések száma, és ennek örülök. De annak még jobban örülnék, hogy ha komik jönnének!! :DD Úgy hogy a kövi részig szeretnék komikat is olvasni!! :DD Jó olvasást, remélem tetszik!!

Zoe szemszöge*
-Jó volt ez  mai nap csajok!!-szoltam Hayleyhez és Cloehoz miközben haza fele tartotunk a shoppingolásból.
-Jaa! -mondta Cloe- Csak kár, hogy már vége!!
-Nem muszály vége lennie!!- mindeketten Hayley felé vettük a tekintetünket.
-Hogy érted ezt??-kérdezte Cloe
-Esti mozi?? Horror!!
-Ez király ötlet!! :DD -értetem egyet.
Végre valahára haza értünk mikor bementünk a házba a csajokkal már mindenki ott volt még anyám is és valami idegen srác aki nagyon helyes volt.
-Anya?? Te mit keresel itt?? Louis szólt, hogy itt vagyok... ugye??
-Igen!! Miért nem szóltál??
-Úgy sem érdekel mi van velem!! Soha nem törödtél velem azt sem vetted észre, hogy apához menekültem, mert bírtam tovább a képedet bámulni!!- azzal az erővel, hogy ezt kimondtam ugyan azzal az erővel felszaladtam a szobámba. Beugrottam az ágyamba a fejemet a plüsmacim hasába nyomtam és hagytam, hogy potyogjanak a könyeim. Egyszer arra lettem figyelmes, hogy valaki a hátamat simogatja, hátra fordultam és egy szőke összekoszálodott hajú srác volt az, Niall.
-Héé!! Jól vagy?? -nem szóltam egy szót sem csak átöleltem és könnyeimmel áztattam a fehér pólóját. -Csssss..... Nyugi!!! Cssssss.....
-Utálom őt!!! Utálom, utálom, utálom!!!!
-Ne mondj ilyet ő az anyád, és...- a szavába vágtam.
-Nem!! Az anyám csak egy koszos rintyó, akit nem érdekel semmi és senki csak saját maga!! Amióta Louis híres lett az 1D-nek köszönhetően én mintha meghaltam volna. Louisnak is csak azért adja az ártatlant, hogy pénzt kapjon. Nem szeret ő senkit se engem, se Louist, se apát se senkit, csak saját magát és a pénzt.
-Ne mondj ilyet!
-De ez az igazság! De nem hagyom elrontsa ez kis kurva az estémet. A csajokkal elmegyünk esti horrorra. És jól fogom magamat érezni.-felálltam az ágyról és az ajtó felé ettem az írányt, de vissza fordultam és az ágyamon ülő Niallra néztem- És bocsi a pólód majd kapsz egy másikat!- erre minketten nevetni kezdtünk.
-Láttod ezt szerettem! Mikor nevetsz!-erre oda jöt hozzám és megölelt. Én persze vissza öleltem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Olyan jó, hogy itt vagy velem!!-miközben a szemébe néztem ő pedig lágyan a homlokomra nyomott egy puszit. Majd a szemembe nézett utána pedig a számra és megcsókolt.  Mikor elváltak ajkaink egy kis lépést hátrébb tettem.-Öhm.. a lányok már várnak.
-Óóó..Igen. Biztos.
Niall nagyon jól tud csókólni és élveztem is, hogy őszinte legyek. Lesétáltunk a lépcsőn anyám még mindig itt volt, de Liam és a helyes idegen eltűnt. Bárcsak inkább anyám tűnt volna el.
-Louis elmegyek a csajokkal esti mozira! Oké??
-Persze menj csak érezétek jól magatokat.
-Állj csak meg kisasszony.-szólt az idegesítő ribanc anyám.- Esti mozi?? Nem!!
-Neked senki nem osztott lapot. Amúgy már 18 vagyok nem kell az engedélyed.
-De mi lesz, h valami bajod lesz? Hisz este van.
-18 évig nem törödtél velem. Most jön előd az anya szerep? Óóó.... Bocsi, de erről a vonatról már lekéstél. Cupp, Cupp. Majd jövök Louis.
-Oké!
Hayley szemszöge*
-Miért vagy ilyen anyukáddal??
-Úgy érted a koszos pénz sóvár rintyóval, aki az anyámnak meri magát nevezni??? Mert ő is ilyen volt velem. De megtennétek nekem, hogy ma nem beszélünk róla? Lécci!!Taxi!!!-kiabálta Zoe.
-Igen persze!!
Beszálltunk a taxiba, egész úton egy szót sem szóltunk egy máshoz. Zoe az ablaknak támasztva fejét nézte a szép kilátást, miközben elhaladtunk a híd mellett, ami este nagyon gyönyörű.
Cloe a telóján molyolt, mint ahogy ezt már megszokhatuk tőle. Én pedig hol Zoet néztem, hol Cloet, hogy milyen hülyeségeket csinál a telóján. A kocsi szép lasan megállt a mozi előtt. Zoe adta a boravalót a sofőrnek. Oda sétáltunk a pénztárhoz és kikértü a jegyeket.
-3 jegyet a Texasi láncfűrészesre 3D-ben.
-Tessék.
-Köszönjük. Lányok meg vannak a jegyek. Mehetünk.
Befelé menet vettünk két óriás popcornt és három colát. Bementünk és megkerestük a székünket. Kb. 10 percet vártunk mire elkezdődött a film addig megtört a jég és beszélni kezdtünk.
-Elkell mondanom valamit, mert nem bírom ki, hogy ne mondjam el a barátnőimnek.-szólalt meg Zoe.
-Mi az??
-Csssss....-piszegett le minket egy nő.
-Majd elmondom ha vége a filmnek.
A film közepénnél Zoe már nagyon "ficángolt".
-Mi a baj?
-Nagyon kell pisilni.
-Hát akkor menj ki! :D
-Oké. Mindjárt jövök.
-Oké, de menj mert mindjárt be pisilsz!!!
Zoe szemszöge*
Miközben a mosdó felé vettem az írányt úgy éreztem, minthe valaki folyamatosan a nyomomba lenne. Hátr fordultam, de senki sem volt ott. Mikor vissza fordultam egy ismerős arc állt előttem.
-Liam!! Óóó de jó, hogy te vagy.
-Zoe nézz rám, nézz a szemembe. Most szaladj és menj vissza a lányokhoz, és felejsd el, hogy láttál engem.
Teljes erőmből szaladtam vissza a lányokhoz megsem álltam, vissza se néztem. Nem értettem mért kell vissza mennem.
Jeremy szemszöge*
-Te meg mi művelsz?? Azt mondtam, hogy az első ember aki kijön azt megölöd. Miért engedted el??
-Mert ő Louis húga.
-És??
-Nem fogom őt bántani! És kész.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése