péntek, június 21, 2013

3. fejezet
Az új barinők
 
Meghoztam a kövi részt!! Szeretnék sok komit!! :DD
Niall szemszöge*
-Fiúk!! - mentem be a házba és vártam a választ. De csak egy hosszú szőke hajú lányt találtam a konyhába akin csak egy fehér bugyi volt egy felső (ami férfi felső nem női :D), és egy cuki rózsaszín mamusz. -Öhm.... Szia!
-Szia!!
-Te biztos Harry egyik új csaja vagy egy buliból!!
-Mi?? Nem tévedsz!! Amúgy miből gondolod ezt??
-Hát a felső, meg általában Elenuor szokott itt lenni kivéve, ha Harry elmegy bulizni, és...
-Zoe Tomlinson vagyok!!
-Felszed.... Várj!! Tomlinson??
-Igen.
-Akkor ez azt jelenti, hogy te...
-Louis húga vagyok!! Te meg Niall Horan vagy!!!
-Igen!
-Amúgy miért keresed a fiúkat??
-Elvileg regelizni mentünk volna.
-Hát a fiúk nincsenek itthol, de én éppen véletlenül egy adaggal több reggelit csináltam! Nincs kedved velem tartani?
-De mért is ne!!
Leültünk az asztalhoz beszéltünk és reggeliztünk.
-És ismersz már valakit?? Már mint Harryn. Louison és rajtam kivül.
-Nem! Sajnos.
-Tudod mit. Ha megreggeliztünk bemutattok neked két embert! Nagyon fogod őket kedvelni.
-o-
Zoe szemszöge*
-Zoe... Bemutatom Cloet és Hayleyt.
-Sziasztok!! Zoe Tomlison vagyok!!
-Helló!! Én Cloe Horan vagyok ő pedig Hayley Brandon!!!
-Niall húga vagy??
-Igen!! Te meg Louis eltitkolt húga!! Ha nem tévedek??
-Igen!!
-Na jó... Zoe mit szólnál ha elmennénk egyet shoppingolni és közbe megismerkedünk!! Naa??-tette fel a kérdést Hayley
-Oké!! Öhm ha Louisék hazza jönnek szólnál neki, hogy a csajokkal vagyok?
-Persze!! Érezétek jól magatokat!!!
-Kösszi!!
Cloe szemszöge*
-Mikor jöttél??
-Tegnap!!
-Fura! Louis nem is mondta, hogy van egy húga!.mondta Hayley
-Tényleg nem?
-Nem!! Na de mindegy!
-Hé csajok mit szóltok ehhez a szoknyához??- mutatott rá egy virágmintás szoknyára Zoe.

-Jól nézz ki!! És jól is állna!! - mondta Hayley
-Tényleg??
-Ahha!
-Akkor meg veszem!
-Jól teszed.
Liam szemszöge*
Éppen zuhanyoztam amikor valaki csenegetett.
-Zuhanyzom, de gyere be!
-Oké! -kiabált egy ismerős hang.
Magam köré tekertem egy törülközött és lementem.
-Jeremy??
-Hello Liam!!
-Haver!! Hát te?? Hogy kerülsz ide??
-Gondoltam megláttogatlak, és tarthatnak egy újabb pasis estét mint a régi szép időkben.
-Már nem táplálkozom emberi vérrel.
-Mi tehát úgy mond "vega" lettél?
-Igen!! Csak állati vérrel táplálkozom!
-Oké! Megértem! De egy estére törd meg a "jeget" és bulizunk mint anno. Na?
-Oké!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése