szerda, augusztus 28, 2013

6. fejezet 2/2

Város nézés Harryvel (2)

Hyyy!!:*Meghoztam az új részt. Bocsi, hogy eddig nem hoztam, de nem nagyon volt ihlettem. De most meghoztam, igaz rövid lett, de attól még jó olvasását!! :D
Zoe szemszöge*
Mikor elváltak az ajkaink Harry meglepetten nézett rám.
-Sa....Sajnálom. Nem tudom mi ütött belém. - haboztam- És.....
-Nem baj.... Ezt már régen meg...  meg kellett volna nekem.... tennem.....
-Ezt, hogy érted???
-Úgy, hogy......Beléd.... szeretem....
-Mi??? Te... belém szerettél??? Hát... azt hiszem én is érzek, valami ilyesmit irántad....
-Tényleg??
-Azt hiszem igen!!
-Nem tudom, hogy vagy vele de én inkább csak veled akarom tölteni az időmet, nem város nézéssel.-jelent meg egy perverz mosoly az arcán.
-Harry, szeretlek, de.... nem fogok lefeküdni veled.
-Akkor csak menjünk vissza be és beszélgessünk.
-És mi lesz Louissal??
-Majd..... felhívom Eleanort-morogta
-Minek???-néztem rá értettlen tekintettel.
-Mert Eleanor majd elcsalja valamere Louist!!
-Miért kéne, hogy Eleanor elcsaljon valamerre??-lépett ki az ajtón Louis elég idegesen.-Nem város nézésre indultatok??
-De, csak rosszul lettem, és.....
-És?? És Harry csókja gyógyított meg vagy mi??
-Louis, én...
-Hallgas Zoe.... most inkább maradj csöndbe és menj be a szobádba...
-De Louis....
-Menj be a szobádba. Nem mondom el mégegyszer..
Be rohanatam a szobámba egynesen a fürdőszobába megálltama  tükör előtt és elkezdetm sírni.
Mi lesz ha Louis bántja Harryt?? Nem élem túl.... ha ha bármi baja lesz.
Louis szemszöge*
-Miért csinálod ezt?? Te minden lánnyal szórakazzol és most a húgom a következő??
-Nem!! Szeretm Zoet.
-Ó.. Harry hagyjuk már ezt, hogy szereted. Mindketten tudjuk, hogy te nem szeretd. Csak szórakozni akarsz vele is! De ezt nem hagyom. Nem rughatlak ki mivel a  ház a tiéd. De kerüld el a húgomat messziről.
-És ezt, hogy tegyem, ha egy házban élek vele??
-Nem tudom.. okos fiú vagy megoldod....
Bementem a házba Zoe után. Zoe az ágyban feküdt és sírt.
-Zoe....
-Hagy békén.
-Én csak jót akarok.
-Mivel?? Azzal, hogy eltiltod tőlem azt, akit szeretek??
-Zoe ő csak játszani akar veled!!
-Nem nincs igazad.. Csak azért mondod, hogy így hátha kiszeretk belőle. Hiba volt ide jönnöm..
-Hogy érted ezt??
-Úgy, hogy te is ugyan olyan vagy mint anya... Semmiben nem különbözzöl tőle.
-Zoe! Én szeretlek.
-Ha tényleg szeretnél hagynád, hogy együtt legyek Harryvel. És ha tényleg meg bánt, akkor legalább a saját hibámból fogok tanulni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése